Sennheiser RS 165 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser RS 165 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Guido 03-04-2019

Problemen met aan/uit knop en volumeregeling.

Geschreven voor: Sennheiser RS 165 zwart

Na een half jaar werkte de volumeknop niet meer. Kon het geluid niet meer harder of zachter zetten. Het kleine aan/uit knopje, dat ingedrukt moest worden, bleef nog wel eens hangen. Een schuifknopje zou handiger zijn. Opgestuurd naar Sennheiser. Kon na 3 weken een nieuwe uitzoeken. Het geluid van de koptelefoon was prima. Oordoppen sluiten goed over de oren. De oren werden wel warm van het apparaat, dat was duidelijk even wennen in het begin.

Pluspunten

• Geluid incluis basregeling

Minpunten

• Snel kapot

frank 16-01-2019

draagcomfort, great digitale draadloze ,audio overdracht

Geschreven voor: Sennheiser RS 165 zwart

ik heb dit gekocht voor mijn vriendin dat heeft en tv zonder bluetooth en voor het gemak de RS 165 is handig dat het altijd zaal verbinding maken i,p,v de audio cable dat is bij geleverd waar je moet het in en uit doen voor gebruik (advice verkoper) heb ik de aux cables gebruikt zo dat Saskia kan de headphones zo hard als zij will en ik kan nog luisteren op mijn level tot nu toe tevreden met dit product en is comfortable op de oren let op, moet echt wachten de eerste keer voor de opladen van 16 uur en als de lampje groen is ready to use !

Pluspunten

• comfortable
  • makkelijk te installeren

Burger#1 12-02-2016
Geschreven voor: Sennheiser RS 165 zwart

Drie dagen in bezit en zeer tevreden. Naast zeer goed geluid, ziet het ontwerp er ook goed uit. Na jaren te hebben lopen emmeren met philips headsets, toch maar gekozen voor een iets duurder merk. Ik had dit jaren eerder moeten doen.